Congratulation To My Sister !

16:07

Assalamualaikum, Hye gaiss

Harini nak share story la. But, not my story keh. See title. Huhuhu. Today, Graduation Day's for form5 and form upper6. My sis, form upper6. Nak kata dia pandai, takdalah kot. Hahaha. Firstly, malam tadi dia cakap dengan my mom yang bukan dia yang dapat anugerah. Kawan yang lain dapat. Muka my mom time tu dah masam termasuk akak aku yang first, n aku. Aku bebel la dengan dia kenapa tak dapat anugerah tu. Masa form5 boleh dapat pulak. 3 pulak tuu. Dia kata nanti orang kata "KONGKER" pulak. Heh kesah pulak. Dah orang yang usaha la yang dapat kannss. Then dia kata alah gurau jelah. takyah percaya sangat. HAHAHAHAHA.... Tapi dalam hati aku kata. atataula nak percaya ke tidak. Hmmm.. My mom time tu jugak macam dah tak semangat je nak gi esok. Mueheheeh.. Sebab nak tengok anaknya dapat anugerahh ..

Ok. Harini pulakk punya story. Hari Graduasi bukan kat sekolah. Tapi kat Politeknik. So, aku tak boleh tengok lahh.. Alaa :(( . Sebab ada 3 sekolah lain join sama. Tapi sekolah utama sekolah aku lah. Hahahahaha. Budak paling ramai kot kat Mersing. 1.2k Pelajar. Sebelum dia gi sana, aku cakap ''pastikan dapat anugerah yoww'' . Balik sekolah pulak, pergi kat tempat moto.Well, memang pergi naik motor sendiri walaupun aku tak pernah bawak. Hahaha. Aku tengok kat tempat moto. Bunga? Plak? Sijil?'' Eh kau dapat ke anugerah pelajar harapan form6?''. Hehehe.. gelak pulak dia. Memang aku dapat agak la sebab masa sem1 dia yang paling tinggi. Then, sem2 menurun di tempat kedua2. Heheh bukan main senyum aku. Iyelah hakak sendiri. Lagipun mengharumkan nama family aku. Kahkahkahh. Btw, Tahniiah la Cik Hakak Yanaaa..

Ok. Mata dah mengantuk. Time to sleep

Wassalam, bye

You Might Also Like

2 comments

Thanks you for reading and comment