Moment 6 Years.

17:45


Assalamualaikum, hai gaiss

Ok. Harini nak update la, berehat sat dari exam. hehe

Find me. Heheh. Kalau bijak? komen.
Photo on Sunday, 18 Oct 2015. 8.30 am, Dewan SMKM

Moment 6 Years. Yes 6 Years, 6 tahun jadi pengawas perpustakaan. Sejak bila?
3,4,5,6. . . . 3,4 . Aku tak tahu kenapa aku dipilih jadi pengawas masa darjah 3. Maybe cikgu skodeng aku asyik pergi library? Maybe cikgu tahu yang aku rajin baca buku? gitu. k. Happy la jadi pengawas walaupun bukan pengawas sekolah. Pengawas sekolah? He i tak suka. Plus orang tak pandang rendah kat aku means aku ni rendah so, orang pandang aku rendah jugak. Bila jadi pengawas. Annaahh terkejut hang. Masa darjah 3 tu aku seorang je pengawas prempuan dlm kelas, yang lain semua lelaki. Kelas lain ramai perempuan. Jeles aii. Then masa darjah 3 memang tak rajin naik library. Takde kawan punya pasal. Ummm :(. But, masa darjah 4,5,6 memang muka aku saja. Sebab aku dah sekelas dengan diorang. Happy naaaa. Sampai tertubuhnya group PURPLE GIRL. Grup 3 bertahan 3 tahun je. Kau ghase?? Sebab masa form 1 semua dah BERPECAH. Nurin, SMKSM. Najla, SMAA. Aku dengan Balqis je sekolah sama. Sekolah memang sama tapi tak rapat macam dulu disebabkan kelas tak sama. Dia RKA. Aku RK. K, Now cerita sekolah menengah. Macam mana aku boleh jadi pengawas. Heheh. Nak tahu? Mintak la kat cikgu. "Cikgu, saya nak jadi pengawas boleh?" cikgu banyak soal alu. Then aku jawab soalan dia huhu. At last, APPROVE. Hooyehh!!. Why aku mintak jadi pengawas? padahal kalau sch menengah lebih banyak kerja berbanding sekolah rendah. Heh my friend ramai pengawas. See. masa darjah 3 takde siapa. Now, berlambak. Hahaha. Sebenarnya kawan dah bagi chance masa form 2. Aku malas time tu nak jadi heheheeh.. Now, tertubunya ZAFIS GENG. 5 gegirls yang ada dalam grup nihh. Tapi maybe tahun depan dah takde kot :(. Sebab 2 of 5 nak pindah. Srs, sedih. Bestriend masa form 1. Even dalam grup ni tiada siapa yang sama kelas, tetap akan rapat walaubagaimanapun. Emm . Pergilahh dikauuu yaaa. sobsobsob. Kalau tahun depan jadi lagi so dah 7 tahun. Heheheeh

Ok

Wassalam, bye:)

You Might Also Like

3 comments

  1. wahh siap ada geng ehh kat sekolah. Sama laa kita, teringat zaman-zaman sekolah dulu. hihihih

    ReplyDelete
  2. ofkos laa, tak best la sch, kalo takde geng hehe..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Thanks you for reading and comment