WHO IS THE OWNER OF THIS BLOG

08:00

Assamualaikum, hai gaiss


p/s : muka saia tak sesomel awaa, itu saia malu la awaa

Hm. K aku tak tahu apa FUNCTION aku post gambar yang agak nerd. Walaupun muka terpaksa ku tutup akibat BOOLATT PIPI POUU. NyahNyaNyaaahhh. See, dari picture di atas ini, aku berdiri, bukan duduk yer hihi. Em k, bila ditanya-tanya balik aku tak pernah pun post pasal diri aku yang sebenarnya. Hehehe. Kali ini terluang sikit la walaupun jadual amat limited *menganjing siaa. Ok. Bismillah

1. Namaku Nur Haziqah Aliah binti Mohamed. Orang panggil HAZIQAH je. Kawan panggil ZIQAH. Family panggil ADIK sebab aku anak bongsu dan manja *perasan . ALIAH? entah sekolah rendah je cikgu panggil nama ni. Kawan? tiada. Aku panggil diorang Alia adalah. Em k. Itu yang buat nama blog ni ALIAH

2. Berumur 16 tahun. See, remaja gituu. Tapi fizikal ku tak macam 16 tahun. Sebab ku pendek. Hehe. Kalau orang lain tak kenal aku, confirm ingatkan aku baru 12 tahun.

3. Mendapat pendidikan awal di TABIKA TI. Ketika ku berumur 7 tahun ku berpindah di SK Sawah Doto' dan SA Sawah Dato'. 2 sekolah aku belajar sekaligus, kau hadoo?. Lepas UPSR pula, dah naik pangkat dah dan pindah lagi di SMK Mersing sampai sekarang. Dan.... ku pohon nak pindah sekolah yang agak pandai la. SMK SRI MERSING. Please....

4. Minat aka obses pada MATEMATIK. Itu yang aku dapat kelas ADDMATH, AKAUN, EKONOMI. Walaupun PT3 ku hancus math. Tapi kesah pulak aku. Cinta ku padamu tetap tidak akan pudar walaupun rapuh...*jiwang naa dan benci pada BI, sebab nak musnahkan harapan aku. Tapi, sekarang fall in love pula hehe.

5. Hobi? Hobi ku ialah MELAYARI INTERNET, MEMBACA NOVEL, MAIN BADMINTON, MENULIS CERITA. See, semua bermanfaat kanss. Yang menulis cerita tu macam novel la. Inshaallah, dah siap, ku post.

6. Cita-cita ku ialahhh........... pada asalnya, CIKGU. Lepas masuk form 4 ni AKAUNTAN. Mana-ii jelah. Inshaallah ada rezeki. 

7. RAJIN MEMASAK. Yess aku suka especially, BUAT KEK. Itu yang aku suka post resepi kat blog. Itu semua official by me k.

8. Mempunyai harapan yang TINGGI MENGUNUNG. Seperti IPHONE, TRAVEL, RESULT GEMPAK, dll. And paling penting, BAHAGIA KAN IBU BAPA


Itu sahajalah yang ku dapat share. Kalau ada lagi, saia upate ya.. Huhuhu


Wassalam, bye


You Might Also Like

3 comments

  1. wuu iphone. sama ar, teringin nak ada iphone. sob sob

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu ade duit turun dri langit bru bleh beli ip

      Delete

Thanks you for reading and comment