Goodbye Form 4

16:34

Assamualaikum, hii gaiss

Aku ingat lagi masa hari first masuk form 4. Duduk dalam surau, ikut kelas masa form 3. Time tu hujan. So, kasut stokin semua basah. Huhu sedih kan. Then, aku bawah kek coklat dan bagi kat geng-ii aku. Lagi, cikgu umumkan aku masuk kelas mana walaupun aku memang dah tau aku masuk kelas yang berbidangkan akuan. Gitu naa. 

Harini pulak. Hari last aku kat sekolah. Eh jangan tipu la. Maksudnya, hari last datang pukul 6.50 am. Kalau sekolah rendah datang 6.30am. Gila awal kan. Walaupun sekolah dekat. Selalu naik dengan akak, disebabkan dia exam lewat, so suruh ayah hantar la. Tadi sign penyata, wuish result takdelah gempak sangat pun. Paling tak puas hati, ada budak tu atas aku exam. Geramm nyeee. Nasib tak kena bebel dengan my mum. Kalau tak? 

my school. my love.
nampak berisi walaupun pendek
maaf filter kuat #vscocam

Zaman form 4 merupakan zaman kedua TERSEDIH lah. Cehh hang ni. Tahun depan dah SPM. Berbawak la bertaubat. Dah la time sign penyata Cikgu Sarif duk sebok sekali. Hadoii. Siap bagi nasihat lagi depan my mum sekali. Tapi tak kerana dia, tak dapat la A's dalam Sejarah. Tenkiuu heheheh

Tapi best jugak la zaman Form 4 ni. Kelas bergerak. Nombor exam still atas 10 walaupun turun :((. Takpe, kau pandai cuma kau malas je. Malas sebab ramai parasit. 

Lagi, paling menyampah sekali zaman form 4 ni dapat classmate yang tak berapa aku rapat. Thats why ramai kawan aku since form 1 kelas lain. Then, dapat budak asrama yang memang tak rapat langsung. See? Hahaha

Ok. Just want to type goodbye form 4. And say hi form 5 Amanah. Say hi to new silibus yang agak mencabar



Wassalam, bye

You Might Also Like

4 comments

  1. Samalah kita tahun depan form 5...hahaha...rasa macam sekejap je masa berlalu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan. btw, goodluck. Fighting 4 SPM2k16!!!

      Delete
  2. wahh tahun depan spm dah ye?
    BV rindy lak dgn zaman sekolah dulu T^T

    ReplyDelete
  3. iye kak :)). biasalh perassan rindu msti ada. nnti kalo hbis sch pun msti miss

    ReplyDelete

Thanks you for reading and comment