First Segmen : Mini Giveaway By Si Chubby

11:18

Assamualaikum, haii gaiisss


Harini join segmen daripada sis si chubby. uisshh makin chubby pipi tuu

http://sichubbyy.blogspot.my/2016/01/first-segmen-mini-giveaway-by-si-chubby.html


Nak Secret Gifts?? Join lerr segmen ni. Just tekan banner ni k

Nak join kena jawab soalan ni dulu k. 3 in 1 gituwww.
i) Apa impian korang yang sebenarnya ? And apa usaha korang untuk mencapai impian tu ? Kalau tidak tercapai ,apa korang akan lakukan ?

Ziqah jawab satu persatu k...

 Apa impian korang yang sebenarnya ?

~Impian kuuu pada tahun nii adalah CEMERLANG dalam SPM. Tu jee ghasenyaa Aku nak buktikan yang aku ni tak selemah diorang sangka. Tak selemah apa cikgu pandang aku selama ini. So, ini adalah satu satunya impian TERbesar aku. Bukan senang tau nak cemerlang SPM nii. Lagi-ii aku punya course 'bapak ahh' susah nak target especially ADDMATH. Sape yang LULUS tu memang 'havoc' lahh. Nujum nombor rasanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ke HANTUU nombor.. kehekeheheh.
~ Nak hilangkan pimple with s dekat muka. Aku tak tahu la nape pimples ni suka sangat usha muka akuu. lagi-ii pipi. . Ke kau crush dengan aku?? Since aku darjah 5 sampai sekarang tak berenti-henti kacau akuu. Poless laaaaaaaa. Sindrom pimples bulan Januari memang buatkan akuu streghhhsss, Nak selpie punn... k jangan cakap ahhh



apa usaha korang untuk mencapai impian tu ?

~Usaha?? Ofkos la bersungguh-sungguh. Tak lupa juga Relationship With Allah SWT kena jaga. Bukan tu sahaja, hubungan IbuBapa, Cikgu, pun sama. Inshaallah di diredhai olehNYA aminn. Hubungan dengan kawan? kena jugak gaiss. hehehe. Lagi usaha? Bertanya selagi tak faham atau tak dapat apa yang dipelajari. Alahh macam kau masa kecik laa nak benda yang kau nak then mak ayah kau tak bagii. Kau buat apa??? mesti merengek rengek nak kann. Hehhehe. Bila dah usaha, berdoa lah supaya apa yang dipelajari tu masuk terus dalam kepala. Jangan masuk telinga kanan keluar telinga kiri sudahlahhh. Then, bertawakallahh :)))
~Nak hilangkan pimples laah. Srsly, aku tak tahu nak guna produk apa nak hilangkan jerawat nii. Pakai timun, macam tak berkesan. Pakai safi anti jerawat?? aku pakai tapi MAKIN BANYAK dia bawak geng gengnya. TAPIIII Aku suggest nak beli serbuk kayu dekat ig. Ramai jugak laa feedback diaaa. Nanti i try la. Manatahu bila dah pakai diorang dah tak minat aku lagiiii. Nak selpie pun..... ok jee


Kalau tidak tercapai ,apa korang akan lakukan ?

~ Entahlahh aku tak boleh bayangkan kalau aku FAIL. Huwaaaaaa. Kalau fail, mesti parents membebelkan aku macam rumah nak runtuh maybe sebab aku harapan diorang. Kakak aku dah berjaya. Aku? mesti kena lebih kan. Ops lupa aku akan lakukan???maybe aku akan lebihkan usaha aku. Ataupun, menangis tak berlaguu???? huhuhuhu
~ Duhhh kalau tak tercapai nii tak tahu lah nak cakap apaaaa. Reda maybee hehe. Biarlah diaa bertapak punn. Ayat pasrah giniiiiiiii.. Maybe aku buat operation muka ni kot. hehehhe


K.. Ni adalah bebelan akuu untuk kali inii. Harap menarik laa. Taip selama 1 Jam setengah. Agak lama bukann


Wassalam, bye


You Might Also Like

2 comments

  1. Hye thanks joined segmen zie :) List contestants dah update , jom blogwalking :)

    http://sichubbyy.blogspot.my/2016/01/senarai-peserta-first-segmen-mini.html

    ReplyDelete
  2. Hye you win ! Congrats !

    http://sichubbyy.blogspot.my/2016/01/winner-for-segmen-si-chubby.html

    ReplyDelete

Thanks you for reading and comment