Segmen Awak Orang Mana?

23:09

Assamualaikum, haiiii


click banner untuk join



Pilihan warna; Hitam, putih (sorry tak bagi code warna, link lembab hihi)
Asal; Yeszaaa sama dengan kak Rrai "Johorean". Cuma ziqah duduk di daerah Mersing. 
Image result for mersing, johor
Istimewa; IDK apa yang istimewa sangat dengan tempat ziqah . Haha. Kalau popular pun banyak kedai keropok. Srs, memang sedaplah keropok tu. Sebijik macam keropok Terengganu. HHehhe. Lagi? ramai pelancong luar negara yang melancong dekat sinii. Sebab Mersing popular jugak dengan Pulau-ii ni kan. Ada Pulau Sibu, Aur, Pemaggil dll. 


Wassalam, bye

You Might Also Like

2 comments

  1. Ziqah duk kat mersing area mana? Dekat dgn gambar ni ke? Rumah makcik dekat situ jugak :) Selalu pegi situ >< Kot2 lah terjumpaa :D

    ReplyDelete
  2. Hi qila singgah dari segmen sama hehe.
    Ahah tudia dak dak johorean wuhuw! Nak sgt gi sana nnt :(
    Qila orang Gombak btw huhu.

    ReplyDelete

Thanks you for reading and comment