#Video : Sekitar Kejohonan Balapan SMK Mersing

19:19

Assalamualaikum, haii

Pada hari khamis bersamaan 25 Feb. Sekolah aku mengadakan hari sukan. So, ini adalah video hari sukan. Heheh. Bukan aku yang rakam dan  buat semua nii. Nak tahu siapa?? Tengok video di bawah. WAJIB . 



Tahniah jugak kepada rumah sukan yang menang tuu. Rumah sukan aku tuuu. Hahahaa. Nak tahu pasukan warna apa? Tengok video di atas. WAJIB . Bangga weh walaupun tak masuk competition apa-ii. Tukang sorak pun boleh. Sebab tahun lepas kalah no 4!!. Now, tahun ni, kita menang oyeahh.

Tapi pada aku hambar sikit sebab tak gembira. Hahaha. Lagipun, time tu migrain, sakit mata. Masa penyampaian hadiah aku duduk dekat pasukan lain sebab geng rumah sukan, Syfqh tak datang. Kalau duduk dekat pasukan sendiri confirm laa happy kann. Ecah sebenarnya sama geng dengan aku, tapi aku merajuk dengan dia. Nak tahu Ecah mana satu orangnya? Lihat  ketua komander bomba. WAJIB Haaa. itulah orangnya.

Haa ada lagi kawan aku yang jadi komander PKBM. Bila korang tengok barisan hadapan PKBM tu pun kawan aku. Nak tahu mana satu orangnya. Tengok video di atas. WAJIB

Kenangan hari sukan terakhir pada tahun niii.. Miss this moment

GAIIISSSSS JANGAN LUPA TENGOK TAUUUU. RUGIIII KALAU UOLLS TAK TENGOK!!

NotaKaki # tak sabarnya 7/3 #RTSA

Wassalam, bye

You Might Also Like

3 comments

  1. assalamualaikum

    nak ajak join segmen saya ni.
    http://www.kasihjuju.com/2016/03/blogwalking-segment-by-kasihjujucom.html

    jemput join ye :)

    ReplyDelete
  2. Rindu zaman sekolah dulu..huhu

    ReplyDelete
  3. Hai.. dah follow blog ni.. dan klik nuffnang sekali.. hehe

    ReplyDelete

Thanks you for reading and comment